damiiss 38+2 deyim kasık ağrım var ama sürekli olarak sızı şeklinde, bebek hareketlerinde de yavaşlama hareketsizlik var sizce doğum başlngıcı belirtisi mi
Selinayyy damiiss benimde aynı şekil bende bekliyim şurada ama baya hareketli bizim ki ne oluyor anlamadım
damiiss Selinayyy hissediyorum ama eskisi gibi değil. Hatta bugün ebe çağırmıştı o da kalp atışlarını falan dinledi bir problem yok dedi. Aynı şekilde işfe azaldığını düşündüğünde bir şeyler yiyip soluna yat bir saat gözlemle dedi. Eğer 1 saat içinde 5 kereden az hareket ederse hemen hastaneye başvur dedi