Mhande Kızlar kaç haftalikken mide bulantısı yaşadınız.. 00.00 da 7 haftalik olacaz ama bulantı yok normal mi sizce?
Analikonline Mhande ay ne güzel şükret canım. Normal tabiki her gebelik bir değil benim çok bulantim var😑
Eldgrn Mhande her gebelikte belirgin bir şekilde belirti olacak diye şart yok bende belirtisiz yaşadım kusma bulantı olmadı iştah açıktı tek sıkıntı etme kendine olmaması daha iyi emin ol
Peri_kizi Mhande merhaba canım benim ikinci gebeliğim benimde sabahlari çok nadir oluyo arada bulantım kusma filan yok 11+4 gunluguz ilk gebeligimde aşırı bulantım vardi bişey yiyemiyordum ama korkulacak bişi yok böle daha rahat emin ol 😂😂
Mhande Peri_kizi Yaa cook iyi o zaman kuzum benim yaa valla aklıma gersey geliyordu neden böyle diye Allah razı olsun 🥰🥰🥰💛🤲🏻❤️
Anonim11 Mhande benim çevremde kimin bulantısı yoksa hep erkek oldu 😅 rahat geçirenlerin genelde erkek oluyormuş 🤭🤭
Peri_kizi Anonim11 benim ilk cocugumda bulantım aşırı fazlaydı bişey yiyemiyordum istifar ediyordum öle ama erkek oldu şimdi ikinciye hamileyim bulantım çok nadir daha cinsiyetini bilmiyorum haftaya doktara gitcem o zmn öğrenirim inşallah
Mhande Anonim11 Aaayyy hadi insaAllah yaa ben erkek istiyorum eşim de kız olmasını ama sağlıklı olsunda 😊😊😊❤️❤️🤲🏻🤲🏻
Omerr_ Mhande ne güzel işte , benimki 5-6 hafta arasi başladi ve 14 haftama 2 gün kaldi ama bunlati hiç azalmadi. Çok sıkıldım bu durumdan. Sabahdan akşama kadar kötüyüm.