bebek_firarda Hanımlar Çamlıca Medipol hastanesine gidiyor memnun olan var mı? Varsa hangi doktora gitti yazabilir mi?
Mamacita1 bebek_firarda Zeynep Elmalı’ya gittim ve aşırı memnun kaldım çok tatlı dilli aşırı ilgili bir doktor Allah nasip ederse doğuma kadar onunla devam etmeyi düşünüyorum 😇
Mamacita1 bebek_firarda Maalesef ona dair bir şey bilmiyorum ama burada ona gidiyoruz memnunum yazan çok fazla kişi gördüm. Sizde ona gitmek istiyorsanız bir gidip deneyimleyebilirsiniz bence 😊
Mamacita1 bebek_firarda Memnun kalırsınız diye düşünüyorum bende mesela eğer Zeynep hanımdan memnun kalmasaydım o hastanede bir kaç doktorun daha iyi olduğunu duymuştum onlara gidecektim ve aralarında sizin dediğiniz doktorda var 😊