Soztekin1 minik-2610 ben de öyleydim, rahat bir dönem geçirdim hala öyle rahat geçiyor 🧿 28h şu an, Allah’ın izniyle bişey yoktur, sağlıkla geçsin sürecin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏