Ben de ikiz gebeyim 18 haftalıkken covid geçirdim. İlk iki gün çok ağrılıydı ateşim 39.4e kadar çıktı. Sonra hızla iyileştim. İlk 2 gün 6 saatte 1 parol, c vit, d vit ve pastil kullandım ve çok su içtim. Bana kan sulandırıcı iğne vermedi doktorum. Sebebini sormadım.