Kızlar doktor ilk 6 ay yapılacak listesi verdi bebeğim için şuan 2 aylık olacak ve rotavirüs ishal aşısı yazıyor. İnternette zorunlu olmadığı yazıyor. Yaptırınca yan eti etkileri oluyor mu yada yaptırmayınca herhangi bişey. Sizler yaptırdınız mı? Merak ettim 🌼