Ayse9191 Rahim ağzı dikilenler süreciniz nasıldı,zor mu ,sonrasında hep yatış mı,çalışabilme şansın var mı,bilgi verirmisiniZ
Merve-0535 Ayse9191 ben oldum 13. Hafta da canım. kalkmak yasaktı . Hep yattım dikkat ettim. Çok şükür ki bebeğim kucağım da . 6 aylık oldu bile 🌸💕
Feri Ayse9191 bende oldum 21.hafta da detaylıda çıktı hala yatıyorum 26 hft oldu çok şükür iş yapmıyorum heyet raporu verdiler sonuna kadar gideriz inşallah her birimiz☺️
Mementovivere Ayse9191 12. Haftada oldum 15. Haftadayım 10 gün yatıştan sonra çıkabilirsin dedi bana yatış vermedi
Elifengin Bende 13 te oldum, kalkmak yasak, 18+2 oldum… zaman gecmiyor sanki inşallah sonuna kadar gitmek nasip olur🤲🏻
ZeynepNilDuran Ayse9191 bence hastanın durumuna göre değişiyor. Doktor sizi yönlendirir. Bazılarına istirahat bazılarına daha hafif istirahat veriliyor. Benim tanıdığım geçen hafta oldu 12 hafta gebelik işe dönebilirsin dedi doktoru. Bende serklaj yok ama halka/pesser var 1 aydır rapor verdi dinleniyorum.
Feri Nsdylmz aynen ilk hafta her gün sonra haftada 2 gün.ilk başta 1 hafta endol fitil de kullandım ağrım olursa kullanıyorum şimdi.birde sürekli yattığım için kan sulandırıcı iğne yapıyorum her gün
Nsdylmz Feri ya bana birsürü ilaç verdi doktor pogestan fitil,progestan iğne,pruluton depot iğne,duphaston,coraspin çok fazla geldi bana
Feri Nsdylmz Progestan ve pruloton dan korkmayın onlar düşük önleyici ve rahim boyunu da uzatıyor coraspin de kan sulandırıcı bende iğnesini kullanıyorum onu da herkese verıyorlar zaten sürekli yattığımız için hem pıhtı atma riski oluyor hem de bebeğe kan akışı azalıyor o yüzden kullanmak gerekıyor ama diğer ilacı bilmiyorum kullananları okudum ama Dr a güvenin :)
Nsdylmz Feri Doktora güvenmekden başka çaremiz yok inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi