minikbezelyemmm Arkadaşlar hangi markalardan ya da instagram sayfalarından hamile kıyafeti alıyorsunuz
guzelanne01_ minikbezelyemmm kızımda açıktım bu yüzden defocto ve lc den giyindim çokta güzel ama şuan kapalıyım bütün kıyafetlerim bol ve ferace bu yüzden almıycam özel hamilelik🙈 Evde giymek için ama lc wakikide anne tşörtleri var çok güzel ondan alırım🙈
ZeynepNilDuran minikbezelyemmm ben defactodan siyah bir hamile pantolonu aldım. Şık sayılabilecek oldukça memnun kalmıştım. Onun dışında oversize giyinerek çözüm buldum çok fazla hamile kıyafeti almadım.
minikbezelyemmm ZeynepNilDuran çok alınabilecek kıyafet yok oversize giyinmek en mantıklısı sanırım 🙂