ilkbebegimm 31+0 Kızlar sabah beri böyle ara ara kasıklarım da adet sancısı gibi oluyor ama çok düzensiz saat aralıklarıyla sürüyo sanki ama dayanılmaz değil yani neyden olabilir
Elif-dogan ilkbebegimm benimde 31+3 çok garip şekilde sanki vahinadan aşağı arada bişey çekiyor gibi hissediyorum. Bu 2 gün hareketleri çok azaldı sizin nasıl
ilkbebegimm Elif-dogan aşırı hareketli aksine ayakta durunca falan bişy yok ama yatınca ufaktan sancı oluyor
ilkbebegimm Elif-dogan benimde vajina kemiklerim ağrıyor inanın ki özellikle sol taraf soruyorum herkese artık büyüdüğü için baskı yapıyor diyorlar
cansualisa Elif-dogan 31+2 vajina kemiklerim ağrıyor altıma vuruyor yürüdükçe bas asagı ondan olabilir dedi doktorumuz ve erken riskim de var Rabbimin izniyle şu 47 günü doldursak 38 olsak inş hayırlısıyla alalım
Elif-dogan ilkbebegimm benimde çok hareketliydi ya bu 2 gündür çok azaldı korkuyorum ben de ☹️ ama bende herhangi bir sıkıntı yok
ilkbebegimm Elif-dogan korkmana gerek yok dönemsel oluyormuş diye biliyorum en son ne zaman giittiiniz doktora bebek kilosu falan kaçtı
ilkbebegimm Elif-dogan başını yukarda hissediyor musun benimki hala orda yani yanlış hissetmiyorsam hareketlerinden anlaşılıyor
Elif-dogan ilkbebegimm bu 2 gündür doğru düzgün hareketlerini hissedemiyorum başı nerde bilmiyorum anlayamıyorum 😖
Elif-dogan ilkbebegimm bilmiyorum ki ya düzelmez mi ki yani dönünce ilk gebeliğim herşeyden korkuyorum
ilkbebegimm Elif-dogan benim de ilk arada şimdi en geniş zamanlarındaymış döner sürekli heralde çok aşırı baskı varsa vajinaya ama dönmüş demektir
Elif-dogan cansualisa daha cumartesi günü gittim herşey iyiydi arada vajinadan bişey çekiyo gibi geliyo ama ağrı lekelenme vs hiç yok olmadı şükür erken doğum ihtimali gibi bişey de demedi doktor bize ama her an herşey olur diye korkuyorum
cansualisa ilkbebegimm 3 kere lekelenme oldu kuzum azdııı hepsi de minik minik eğer olursa ölçücektiiii şükür hala olmadı olmazda inş surda az kaldı