Ceydadefne1 inşallah ama babamda erken doğum riskini var dediler ama benim ilaçların vardı artık fayda etmeyince doğum başlamış . Oldu m aşırı beyaz akıntı . Peynirimsi akıntı . Sert göbek . Bebeğim bir tarafta uzun süre toplanması . Harekette azalma. Sonra alt tarafta baskı . Ara ara gelen regli sancısı . Sağlı sollu . Ve camairimdan dışarı çıkan bir akıntı idi. Belirtiler. Birkaç hastane eve yolladı beni bu kadarda dogumumu olur korkuttular seni diye . Snr başka hastanenin polikinlikden girdim 2 cm açılma başlamış . Doğum dursun diye verilen ilaçlarda fayda etmeyince açılma çoğalmış . Ama o esnada sancim ağrım geçmişti . Eğer aldatarak yatış kabul etmeseydim evde bile doğurabilirdim. Rabbim korumuş o Dr denk geldim. Ve ilaç verildiği zaman 8 cm olmuş ve Dr bakmasa daha kötü olabilirdi . Sonuç apar topar sezeryan . Bunları da seni korkutmak için yazmadım bende olanlar bu lar lütfen hepsini iyi takip et