Miranmom Kızlar bazen bu son zamanlarda uzanırken bazen kalkarken vajinada ağrı oluyor tek bende mi bu ?
Deryaakan Miranmom magnezyum eksikliğinden kaynaklı olabilir . Doktorunuzla görüşüp ilaç alsanız iyi olursunuz inşallah çok geçmiş olsun
Miranmom Mervektk1126 benim ağrı oluyor o anlık geçiyor hemen hareket ettiğimde acaba doğum belirtisi mi ki
Mervektk1126 Miranmom inşllh değildir temizliğimi bitiremedim ben daha az daha dursunlar benim aralığın 6 sı günüm ☺️
Miranmom Deryaakan Hareket edince bazen ağrıyor hiç içmedim cuma gidicem söyleyeyim teşekkür ederim 🤗
Elifderin34 Miranmom benim de öyle 32 haftalığım bebek bayağı aşağı inmiş benim o yüzden ama bir çok sebebi olabilir doktorunuza sorun :)
zilhan 35 hafta gebeyim bebek baş aşşağı 34.haftamda dönmüştü o günden beri ağrıyor .. Çatı ağrısı diyorlar sanırım , yürümem dahi değişti 🙄😂
zilhan Miranmom Dönmüştür canım o zaman , zaten hissediliyor baş geliş olunca benimde ilk gebeliğim ama ben vajinamdaki çatı ağrımdan anladım
Miranmom zilhan seninde hareket ettiğinde mi oluyordu yani böyle ince bir sızı hemen geçiyor ama bacağı hareket ettirince oluyor