Jaleisik Doktor bugün verdi aşılama için çatlatma iğnesi koldan vurdurablirsin acilde dedi kafam karıştı ama internetten baktım koldan kalçadan ve göbekten vuruluyoms
aybarsaybuke Jaleisik neye göre hyır diyorlar anlamadım. Deri altı olan her yerden vurabilirsin canım yani kol göbek bacak yeter ki deri altı olsun
Jaleisik Ya doktor banada koldan vurdurablirsin dedi bende göbekten vuruluyo sanıyodum kafamda soru işareti kaldı sonra netten baktım kol kalça göbek fark etmiyo diyo