Elif-dogan Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz ben 31+3 hamileyim daha cumartesi günü doktora gittim herşey yolunda demişti doktor ama bu 2 gündür hareketleri çok azaldı normal mi değil mi bilmiyorum bende herhangi bir sıkıntı akıntı vs yok ama
sedkucuk Elif-dogan yeri daraldıkça azalıyor diyorlar ama sen yine de bi yoğun tatlı ye soluna yat 1 saat bekle o sürede rahatlıkla hissedeceğin hareketler yapmaz ise yarını hiç bekleme direk acile git derim kafam rahat olsun
Elif-dogan Mervektk1126 o sert vuruşları dışarıdan belli olan hareketleri 2 gündür yok çok hafif bir kaç hareleri oluyor sadece normal dimi :(
Mervektk1126 Elif-dogan benimde öle oldu o haftalarda şimdi 36+3 çok sert yine hareketleri korkma bişey olmaz allahn izniyle
Svm_25 Bnmde 36+6 benimde hareketleri çok azaldı bnde korkuyorum pazartesi randevum o zaman a kadar beklesem mi napsam bilmiyorum
Elif-dogan Svm_25 ben daha cumartesi gitmiştim ama yarın yine randevu aldım korkuyorum çünkü bir anda bu kadar azalır mı diye 🥺
Elif-dogan Mervektk1126 inşallah Allahım hepsini korusun inşallah kötü bişey olsaydı bende de belirti olurdu değil mi
Elif-dogan Bnmv-1 inşallah bizimde bir problemimiz yoktur yarın ne olur olmaz yine randevu aldım korkudan 😕
Yusraekc Elif-dogan canım benim bebeğim de normalde çok hareketli ama o haftalarda hatta şimdi bile bazen tekme atmıyor sadece yer değiştirmelerini hissediyorum sonra yine çok hareketleniyor olabilir sıkma canını hiç hareket etmezse git doktora