Cceyda Merhaba arkadaşlar az önce banyo yaptım banyo sırasında sol kaşığım acayip ağrıtmaya başladı banyoya girmeden önce böyle birşey yoktu çok sıcak suda da yıkanmadım bu durumu yaşayan var mı