Merhaba henüz gebeliğimin başındayım, şuanda Akay Hastanesi Dr Demet Kokanalı’ya gidiyorum. Şuan için doktorumdan memnunum ancak hastaneden emin olamıyorum. Daha önce Demet hocaya gitmiş ve Akay hastanesinde doğum yapmış kişiler varsa yorumlarınızı bekliyorum.