Tucemsiiii Nursaygi umutlanmak istemiyorum ya çünkü ilk 2 dk tek çizgi oldu daha sonra masanın üzerine bıraktım 1 saat sonra baktığımda gördüm bunu. Ben bıraktıkran kaç dk sonra hayalet çizgi çıktı bilmiyorum 🤷
Nursaygi Tucemsiiii Zaten ikinci çizginin çıkması için bi kaç dakika bekleyin diyor test ambalajının üzerinde de bi kaç gün daha bekle pazartesi falan kan ver istersen ben öyle yapmıştım adet tarihinden 3 gün sonra kan vermiştim kandanda öğrenmiştim.
Tucemsiiii Pembe-mavi birdaha test yapmadım 😔 bugun yapacaktım pazar günü kapalıymış eczaneler nöbetçi olanlar da cok uzak yarına kaldı 😔
irem01 Tucemsiiii adetime 1 hafta var şimdiden test alıp koydum çekmeceye ne olur ne olmaz 😅 sende öyle yap hepimiz merak ettik sonucunu ya 😅😅 inşallah güzel haber gelir bekledigimize değsin
91mer mrvsrcn kaset tiplerde varsa zaten 1 dakak içinde ikinci cızgi çıkıyor anında . Banada kuruma çizgisi gibi geldi Bende böyle yaşadım cunku gittim çıkmadı
91mer Tucemsiiii inşalkah hamilesindir 🌺10/15 dakka sonra hayali çizgi çıktıysa kuruma çizgisi oluyır genelde kendimden biliyorum :) gittim negatifti en güzeli adet gecikmesi böyle sürekli yapmak insanı demoralize ediyor