010203__esra Merhabalar 21. Haftada kasık agrısı normal bişy mi yürürken kasıklarda sancı ağrı yapıyor bide bebişin hareketleri kendisini aşagıda hissediyorum
Sseennaa Benim doktorlarım ( üç farklı doktora gittim sehir degisikliginden dolayı) hepsi hamileliğin her döneminde kasık ağrısı olacagıno söyledi. Bebek büyüdügü için agrıyormus annesi.☺️Ateş ve kanama eşlik etmiyorsa problem yok korkmayın🥰