Kızlar merhaba 11. haftadayız ayaklarım kopacak gibi karnımda ve belimde adet sancısı yaşıyorum çok özür dileyerek yazıyorum kabız oldum ve belki çok zorladım çok korkuyorum kendimi gerçekten kötü hissediyorum Doktorumu bugün göremedim yoktu sizce önemli bir şey mi hastaneye gitmedim çünkü kanama olmadığı sürece önemli bir şeyin olmadığını düşünüyorum 🥺 dün gece de biliyorsunuz deprem geldi Eskişehir’de bayağı kötü bir şekilde hissettik belki oradan da korkmuş olabilirim bilinç altında çünkü normal şekilde korkmadım o an ama dediğim gibi bu haldeyim normal mi ne yapabilirim 😭ayriyetten karın bölgesinde çok tuhaf bir şeyler yaşıyorum bu gaz mı bu nedir anlamıyorum