yagizegemom ayseeray1 evde kendim ayva ve vişne hoşafı yapıyorum az şekerli hem doğal oluyor hemde çok seviyorum 🥰
Lajour Havalar soğumaya başladı aynı düşünce sıcak içecekler içinde düşündürmeye başladı. sıcak olarak ne tüketiyorsunuz?
Bade_13 Dikkat ediyorum ama canım çektiğinde gazlı içecek yarım bardak içiyorum ya zaten içim yanıyo böyle soğuk soğuk iyi oluyo😅
Kubrakck2222 Ezgikrkl ay evet bu sıra ben de çok abarttım allahtan tüp mideliyim de az az içiyorum🤦🏻♀️🤭