Ece61 Kızlar sanki üst karnım göbeğim çok mu şişiyor bilemiyorum nefes almakta zorlanır oldum nerdeyse yaşayan var mı normal mi
Prenses34_annesi Ece61 normal canım benim beebk gittikçe yukarıya çıkıyor ve alanını genişletiyor bende de var nefes darlığı hamilelikte buda normal 28+4 üm 🥰
Bade_13 Ece61 ayy benimde aynıııı günümüzde aynı oturunca falanda resmen batıyo böyle zorlanıyorum dün ebe dahada çıkıcak yukarı doğru hazır ol dedi😅 tek onlar sağlıklı olsunlarda annelerin hakkı ödenmez şu hamilelikte anladım😄
_gmzenur_ Ece61 Üst karın şişliği yaşamadım kuzum ama benim de 1 haftadır vajina kemiğim bacak etlerim açıyor ve ağrıyor zor yürüyorum 😢
_gmzenur_ Ece61 Sordum kuzum bebeğin ayakları aşağıdaymış dönmemiş henüz bebekte kilo aldıkça baskı yapıyor ondan ağrın oluyor dedi 😩 inşallah dönerde ilk doğumum normal bunu da normal doğururum🙏🏻 senin bebeğin dönmüş mü biliyor musun?