Kızlar geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım değerlerim çok yüksek devlet hastanesine gidiyorum az önce hastaneye gittim 4 ten sonra kayıt açıyorlardı kayıtlar bitmiş doktor asistanına sordum tahlil bakıyormu diye mesai saatleri içerisinde dedi her zaman doktor hastanede olmuyor ve randevu bulamıyorum 1 ay geçse sonuçları söylese sıkıntı olmaz dimi