Kızlar merhaba bu sabah uyandığımda bacağım bi bölümünde kırmızlık ve kabarıklık olduğunu gördüm sonra bi baktım yukarı doğru artıyor bacağımın üst tarafı kılcal kılcal leopar desen gibiydi bazı yerleri kabatmıştı korktum ama bir saat içinde yavaş yavaş geçti. Bu durumu yaşayan var mı sizce doktora gitmeli miyim yoksa varis falan mı oluyor böyle