Kızlar bugun 5.gunum yenı yazabılıyorum hemen anlatmaya baslıyım 38+2 planlı sezeryan akrep burcu istedgm ıcın😂 doğumum 9 da olucaktı doktrm sabah 6 da gelmemı ıstedı tahlıller ıcın esımle ıkımz gittik damar yolu actılar sonra lavman yapıldı daha sonra serum taktılar saat 9 gb üstümü cıkartıp onlugumu gıydırdıler soğuk kanlı davrandım hep bu arada ılk doğumum☺️Sonra sedyeyle amelythnye ındırıldım ordakıler gayet sıcak kanlıydı sureklı konstular rahatlatmak ıcın tansıyon vs olculdu sonra spınal iğnemi yaptılar asla norml iğneden farkı yok bnce antıbıyotıklı iğneler daha cok yakıyor😂iğneyi yaptığı an bacaklrmı oynatamadm ztn anında etkı edıyor sonda takmıslar dokunuldgnu bıle hıssetmedm ınanmadım hatta taktıklarına☺️ Sonra doktrm geldı hafıf bı muzık actı baslamıslardı ama bn hala ınanmıyodum basladıklarına cunku burada hep hıssedılıyor vs dıye okumstm ama asla oyle bısey yok 10 dakıka gectı yada gecmedı bebegı gosterdı sadce hafıf bı cekıstrme acı degıl o an o cekıstırme bıle guzel gelıyor acı olmadgı ıcın 😊 bebegı yanıma koydurdular resım cekıp gotrduler dıkme ıslemı basladı yıne sıfır acı ama hemen cıkmak ıstedm bebegımı gormek ıcın o ıslemde 15 dk fln surdu ve bitti cok sukur amelıythaneden gulerek cıktım😊 odama geldm bacaklrm uyusktu acı vs yoktu 5 6 saat yattm serum vs verdıler sonra ilk kalkış ıcın hemsıre geldı evet o bıraz zordu ama öldrmüyor arkdslar sdce cok yurumek lzm o sekılde gecıyo agrı oldkca iğne yapıldı zaten sıkntı olmuyor kahvede ıctm 3 4 bardak sıfır bas agrısı oldu sırt agrm vs bnde hc biri olmadı ertesi gun cıktm zaten öğlen daha sonra eve geldk ılk bı kac gun zordu ama cabuk kalktm yurudm evde agrı fln kalmadı 🙏 ınanın korkulck hc bsy yok her ay doğum olsa yaparm okdr kolaydı doğum anı ama sonrakı bı kac gun zor mlsf ama hepsı unutuluyor kısaca anltmaya calstm merak ettıklernz varsa sorabılırsnz❤️