ysmn1407 ben 5. Haftamda boyatmıştım hemde bir sürü kimyasal işlem yaptırmıştım çünkü hamile olduğumu bilmiyordum, doğumdan bi hafta önce tekrar boyattım. Ben yediğimiz içtiğimiz soluduğumuz bi ton şeyin zaten doğal olmadığını mutlaka zararı olduğunu düşündüğüm için benim açımdan bi problem yoktu. Boyatırken zararlı maddesi en az olanlardan sectim tabiri caizse doğal olanlardan. Ona göre bi kuaföre gittim hamilelerin yoğunlukta gittiği bi yerdi tabi fiyatı da ona göre ödedim ama pişman değilim 🤷🏻♀️