Slm kizlar !
Sizce eşler doguma girmeli mi ?
Bi kac yerde okudum erkekler eslerini o agriyo cekerken gordukleri icin cok etkileniyorlar, hatta dusup bayilan da oluyor, ama kimi de girmeli diyor . Ben yurt disinda yasiyorum ailem yanimda yok hatta esimden baska kimse yok . Arkadaslarim var ama esimi o an yanimda isterim acikcasi .
Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda ?? 😊😊