Alyatospik bence kesinlikle gecelik. İlk kızımda götürdüğüm pijamaları hiç giymedim. Eve döndüğümde de bir süre pijama, eşofman vs giyemedim rahat edemedim. Sanki lastik kısımları dikiş yerlerine gelicek diye tedirgin oluyordum ki zaten göbek hala şiş oluyor ve lastik kısımları alta katlanıyor.
Apandisit ameliyatı olduğmda da pijama giyemedim gecelikle rahat ettim. O yzden bol bol gecelik aldım uyguna. Süslü olan ilk hamileliğimden vardı ztn.