Sevgisahraazra Kızlar kanım çok düşük olduğu için doktor iğne yazdı ama canım çok yaniyo yaptirirken aranızda yaptıran varmı yada şat şeklinde icilenden içen varmı nasıl tadı iciliyomu
EAK Sevgisahraazra çok çok düşük olduğunda iğne veriliyor ve cidden bebek açısından da çok önemli bi konu canım ihmel etme sonra hpa döner büyük ihtimalle
Sevgisahraazra Esraliiii evet canım çok düşük iğneyle yukselmezse kan vericeklermis bana halsizlik baş ağrısı mahvoldum
Kuskoysunlaryoluna Değeriniz kaç acaba . Benim Hgb 10 dan yukarı çıkmadı bi türlü o kadar ilaca rağmen. Başından beri ilaç kullanıyorum oysaki. Demir değerim normal sadece doğuma az kaldı doktor seruma gerek görmedi ama tedirginim.