Bende 18+2 yim, nisan ortası ama serklajlıyım ve erken doğum riskim çok diye bu hafta başladım almaya, daha önce 25haftalık kızımı kayıp ettim ona bikaç bişey almıştım onlarda var gerci çoğunu dağıtmıştım… 25 haftadan önce almayım demiştim ama benim dışarıya çıkmam yasak ve hepsini bir anda almak baya zor olucak. Kimsemde yok yanımda.
0-3 ay tulum 4,5 tane yeterli olur gerisini 3-6 ayla başlsyın derim. Bebiş zaten yenidoğan tulumda rahat ediyor.
Aldıklarım:
5 tulum
5 patikli pantalon vardı.
10 cıtcıtlı body vardı.
20 corap vardı.
3 müslin örtü
1 penye battaniye
2 kalın battanite vardı
Emzik
Biberon vardı
Havlu vardı birtane daha aldım.
Uyku tulumu vardı.
Tırnak törpüsü.
2 yenidoğan hırka aldım nisanda tulum üzerine.
Teyzeleri, anneanne 20 parça kıyafet almışlar 5-8aylık.
Ana kucağını puset almışlar.
Halalarda bebek arabası almışlar.
Keşke bunlarla bitse ama baya alınacak var, geri kalanlar, yatak odası, termometre, bez, ıslak mendil, küvet vs büyük parcalar onlarıda ocakta almayı düşünüyorum nasip olursa inşallah. Hepsi internet üzeri malesef… inşallah hayırlı ve sağlıklı şekilde rabbim kucaklarımıza nasip eder🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻