TugbaveBebisi
Kızlar 14+3 hamileyim ama sürekli gaz ve şişkinlik var karnımda gazlı içecekler tüketmiyorum,sadece maden suyu içtim o da 1 kere..Yinede fayda göremedim.Şişkinliğe ve mide gazına ne iyi gelir bilgisi olan var mı?Ta siyelerinize ihtiyacım var,Teşekkürler 🌹