Kızlar 5+3 te kanamam başladı 2600 olan değerim 9 kasımda 106 düşmüştü bugün 15 gün oldu hala kanamam oluyor doktora gittim kan testi istedi beta 92 düşmüş 15 gün olmasına rağmen sıfırlanmamış çok yavaş düşüyor yarın tekrar gidicem inşallah kürtaja gerek kalmadan hallolur başına gelen var mı acaba ?