sedaa_aa genel cerraha gittim zaten işlem yapıldı kendisiyle iletişim halindeyim o ihtimalleri sayiyor tekrarlama ihtimali daha kötü olma ihtimali var diyor , kadın doğum doktoru da bu ihtimaller var istersen ilk tervihimiz sezeryan olur ama normal isyersen deneriz ama sonra sorun çıkarsa şikayette bulunma dedi yani yaşayanlar varsa süreci merak ediyorum bu riski alirsan ne bekliyor beni diye