Senamhmut70_ 55 kilo hamile kaldım 63 kilo doğuma girdim, 6.aydan sonra aldım o kiloyu da, ayrıca 4 kilo alan tandığım Bile var önemli olan sizin aldığınız kilo değil bebeğin aldığı kilo. Her kontrolde bebiş kilo almış olurdu ama benim kilom son aylara kadar neredeyse sabit kaldı. Az kilo almanız hem doğum sırasında hem de sonrasında daha çabuk toparlanmanıza yarar, bence takmayın hiç ❤️ Doğum öncesi-sonrası Çatlak olma ihtimali de azalır 🥰