Dkblz herhangi bir zararı yok bende sonrasında akıntı oldu ama jel kullanıp yaptıkları için diye düşündüm. Herhangi lekelenmemde olmadı şuan 38 iz ve Pts doğum vad inşallah . Ve benim çok canım acımışti alttan muayene de çok uzun sürmüştü öyle anlık falan değildi yani