Burda yeniyim fazla kullanamıyorum sanırım az önce yanlış yere yazdım
19+3 haftalığım ilk gittiğim de doktorumuz erkek dedi son gittiğim de kız dedi bende rüyamda erkek çocuk gördüm ve erkek hissediyorum ikinci hamileliğim bu kızımda hiç öyle bu hamileleğim de yaşadığım gibi yaşamadı bu zorlu geçiyor