Meltems53 benim doktorum eski doktorlardan. Meslekte 36. Yılı yani istese beni doğurturmuş anneme 😄😄😄
Çok babacan çok şefkatli yaklaşıyor. İlk dopumumu yaptığımda bebek çıkıp bebek hemşiresine teslim edildikten sonra başucuma gelip saçımı okşayarak aferin güzel kızım başardın bak demişti şimdi yine aynı doktorla devam ediyorum. Doktorun içine ainmesi çok önemli, rahatça soru sorabilmelisin, sana çok mantıklı gelen bi soru ona saçma gelebilir ama sen ömründe bileki 3-5 hamile gördün o binlerce. Cevaplamak zorunda. Her gittiğinde bebeğin bütün organlarına bakmak zorunda,bütün ölçümlerini yapmak ve seni bilgilendirmek zoru da. İçine sinmediyse değiştir gitsin