Findukli_Lokum Hanımlar 6 haftalığız ve mide bulantıları iştahsızlık yaşıyorum, ilaçsız doğal yöntemleriniz var mıı
Minigim38 Findukli_Lokum ben her ilacı içtim bana mısın demedi. Kış ayıydı bide sade dondurma ve buz çok iyi geliyordu..kalıpta buz yapıp çatır çutur yedim. Hergünüm hastanede geçerdi. Meyveleri dilimledim su, soda, meyve suyu koydum buz halinde yedim
catandgirlmom Findukli_Lokum ilaçsız 1 hafta çektiğim eziyet sonradı ilac başladım ama ilaçlı iken bile mide bulantım devam ediyor 😂 13 hafta olduk…
Findukli_Lokum MadameHappy34 maşallah 😍 ya böyle beslendiğimiz için bebeğimiz etkilenir mi gelişimi açısından o yüzden de kendimi zorluyorum bir şeyler yemeğe sırf bebiş için 🥲
Minigim38 Findukli_Lokum bende öyleydim kendi evimizde bile kalamadım kokuyordu 5 ay boyunca evime giremedim eşim annem buz yapıyordu
MadameHappy34 Findukli_Lokum ben kendimi zorladim vucudum da sivilceler cikti kirmizi benekle o yuzden doktorum zorlama dedi.. et Türleri süt ürünleri ve yumurta kuruyemiş tüketemesem de çok şükür iyi daha dün gördüm doktoru büyümüş dedi 🥰
Cdem21 Findukli_Lokum yoğurt salatalık ve ayva iyi geliyor ama kısa süreli ben prilam kullanıyorum gece yatarken 2 tane içip yatıyorum rahatlıyorum en azından adam akıllı yemek yiyorum yoksa olmuyor
yeninesilannee yeninesilannee ilk bebeğimde benim de aşırı bulanıyordu. Bir de Prilam içiyordum. Şimdi çok şükür normal seviyede bulantı var. Yiyebiliyorum.
hfsatk Findukli_Lokum ilk hamileliğimde doğumda bile çıkardım çok kötüydü şuan 6. hafta içindryiz bulantı başlıyor sanki yine doğal hiç birşey fayda etmemişti bana 6 saatte bir prilam içiyordum yine bile 5.saatte başlıyordu , Allah yardımcın olsun canım 😔😊