Merhaba kızlar 12 ve 14 haftalıkken devlet doktorum kıza benziyor demişti. Şimdi 16 haftaligim özeldeki doktorum da kız gördüm dedi. Değişmez ama ayrıntılı ultrasona kadar bişi alma ddi. Çok heyecanlıyım bir oğlum var birde kızım olacak inşallah çok şükür 🥰