Kızlar merhabalar
19+3 ilk gittiğim de %70 erkek dedi iki gün önce gittiğim de kız ola bilir dedi bacak arası tam belli değil ve belirtilerim erkek yönünde hislerimde erkek yönünde rüyamda da erkek gördüm sizce nedir ? Bir kızım var birde erkek olursa çok iyi olmaz mi tabiki en önemlisi sağlıklı olmaları Allah tüm annelere bu duyguyu yaratsın kızımda yaşadığım hamilelikle çok farklı bu sizce nedir ?