Yasemin8892 Sennuraslmelek isteme bağlı olarak yapmıyorlar eğer çatın müsait değilse veya başka durumlar varsa yapıyorlar ben hep normal Doğum yaptım bunda sezaryen istedim tüplerimi bağlatmak için kabul etmediler Doğumdan sonra 40 ım çıkınca kapalı ameliyat ile bağlatıcam inşaallah
Yagmur981 Ben devlette doğum yaptım zorunlu olmadıkça sezeryan yapmiyolar acilmam zor olmustu yalvardım sezaryene alın diye ama almadılar sancı açılma olmayınca dayiyolar suni sanciyi
Sennuraslmelek Benim ilk doğumumda açılma olmadı elleriyle açtılar sonra doğumdan sonra doktor muayene etti çatının üstü çok darmıstı dedi smdı 2 hamıleyim bakalım ne olucak
AngelKalkan Normal doğum a teşvik amaçlı olsun diye sezeryan yapmıyorlar . Normal doğuma girecek gibi değilseniz o zaman sezeryan a alıyorlar .
Sennuraslmelek AngelKalkan hastane bize 1.5 saat mesafede birazda o yüzden istemıyorum cnm doktorla konusucam bakalım
AngelKalkan Sennuraslmelek hastane size uzak olsa da devlet bununla ilgilenmiyor pek açıkçası . Umarım istediğiniz gbi olur