Ipekgunes2 idrar yollarında enfeksiyon da olablir canım. Enfeksiyon olduğunda da çok sıkışık gibi hissediliyor gidiyon 2-3 damla anca. Yanma falan var mı peki ? Bide bu aralar bende çok çıkıyorum 17+0 ım. Özellikle akşamları afedersin donumu indirip kaldırmakla yoruluyorum 😅 belki de normaldir korkutma kendini 🙂