sunax Keşke yapmasaydınız dicem de insan dayanamıyor. Benim annem geldi. Etraftan ne kadar sıkıntı etme abartma normal hayatına dön diyen olsa da birazda kaderi Rabbimin izniyle bizler şekillendiriyoruz. Ben 1.deneme de hiç dikkat etmedim tutmadı. 2.de dikkat ettim annem geldi uzandım hep. Lavabo yemek ihtiyacım için kalktım bir. 7.gunum vitamin takviyesi için gittiğimde 46 çıktı sonucum. Dikkat edin ve vitaminlerin etkisi çok fazla galiba bizim dktorumuz çok önemsiyor. Vitamin serumları verdi haftalık. Bı transferden bir gün sonra taktırdim bir de dün… Sıvı şeyler tükettim et ağırlıklı şeyler yedim balık, kırmızı et, köy tavukları gibi… İnsAllah kalp atışı da olur ins kimyasal ya da dış gebelik değildir. Erken gebelik de çıktı benim o siliklik 6..günümde ama hemşire kızdı bana yapmasaydın diye yanıltabiliyor bu haftalarda diye