Merhabalar bir şey soracağım ..
15.haftadayız doktorumuz bebişimizi kız gördü fakat bazı sendromlarımı erkek bebek olarak yaşıyorum . Ama içimden kız bebek olucagını düşünüyordum . Büyüklerimiz ultrason da yanılma payının olabileceğini Alışveriş için erken olduğunu söylediler bu konu hakkında düşünceniz nedir .? Ultrasonda yanlış çıkma ihtimali var mıdır?