Kızlar 33+4 de doktora gittiğim de kilosu 2300 gram di dün doktor kontrolüm vardı 35+3 olduk kilosu 2450 olmuş yani iki hafta da sadece 150 gram almış sizce normal mi doktora söylediğim de kilosu hatasıyla uyumlu dedi ama ben endişe ediyorum ne yapmalıyım kilo alması için kaşar süt muz ceviz yiyorum sürekli ama neden kilo almiyor