Sehrbnon122 geçmiş olsun canım bende 34 haftalık doğum yaptım kızım 20 gün küvezde kaldı, 20 gün önce çıktı. Geçen hafta 1 aylık olunca götürdük damarlar tam gelişmemiş haftaya tekrar gelin dedi, bizde dün tıp fakültesine başka doktora götürdük çok şükür iyi dedi yani bebeklerimiz küçük doğduğu için tam anlamlıyla hemen gelişmese de kısa süre içinde düzeliyorlar ♥️