Gebelik öncesi anksiyete ve okb rahatsızlıklarım olduğu için antidepresan kullanan biriydim gebeliğimde tüm ilaçlarımı bırakmak zorunda kaldım. Zaten yeterince zorlanırken birden yaşanan terör olayları, uykumdan depremle uyanmam, havanın bu denli kasvetli olması…. Nefes alamıyorum sanki… kendimi sakinleştirmeye çalıştıkça daralıyorum ve evet dün geceden beri benim de kasıklarımda alt karnımda inanılmaz ağrılarım var. (36+1) Sonumuz hayrolsun.. Bir an önce sağlıkla kızımı kucağıma alıp onun kokusuyla huzur bulmayı umuyorum