Esra8861 Arkadaslar yenidoğan için düşünüyorum, ama cam olanını bulamadım, hep plastik oluyor. İnternetten yardımcı olurmusunuz link atsanız, yada ben bilemedim
Sakaryali54 Esra8861 kirmizi beyaz eczanede suan 49.90 baslangic seti 2 tane var ve cam canm googleye yas cikar
mervegny Esra8861 Bende alacağım ama geniş ağızlı ve standart ağızlı olanları var hangisi uyar yenidoğana bilemedim 🤷🏻♀️
Esrabz Nrcn61 ya ben geçen hafta aldım yanlis göndermisler ikili plastik biberon geldi☺☺ iade ettim de e bebektekiyle 5 tl fark etti
Smyre mervegny Okuduğum kadarıyla dar ağır ve yavaş akış olması lazım canım bayağı baktım yeni doğan için . Sonraları geniş ağız oluyormuş
OgretmenEva Esra8861 cam belki sağlıklı ama düşme ihtimaline karşı ben plastik olanından aldım plastiklerinin içinde zararlı madde olmadığı sonucuna vardık eşimin araştırmaları sonucunda
1850 Esra8861 bende dr browns aldım cam olmaması gerçekten tek problem. En azından kaliteli plastıktık sıye düşünüyorum
OgretmenEva 1850 geçenlerde bir tanıdığımız anlattı bir anlık dalgınlığı sonucu cam biberonu bebeğin yüzüne düşürmüş çok canı yanmış yavrumun ağlamış baya onu duyduktan sonra ben de plastik olsun diye düşünenlerdenim he belki hiç almayacak biberonu ama olsun
blackberry118 Ben yeni aldi. Hepsiburada.com dan link koplayalanmadi ama yazin direk dr browns cam biberon diye buyuk boyu 38tlye düşmüş. Bebek kendisi tutmayacakki biz tutucaz niye agir gelsin. Ama bu baya buyuk boy. Buyudukce agzini degistiricem ayına gore. İcinde pipet kismi da oldugu icin digerleri koku yapar kaynatamam sık sık diye düşündüm