Huzur tesekkur ederim . Ben almanyada yasiyorum doktora gitmem de cok zor bilmiyorum ne yapayim.dun azcik kahverengine Benzer bisey deydi pedime. 8 haftasindaydim 3,4 Milli idi. Simdi de doktora sordum kac milli. Yine 3 Milli dedi ama tam anlamadim 3 mm daha buyumusmu yoksa oylece kalmis