RehoGelin 4mevsim_1anne ilk çocuğum 37. Haftada 4300 doğmuştu şimdi 26 haftalık ikizlere gebeyim doktorum boy kilo söylemiyor inatla bilmiyorum o yüzden doğunca görücez bakalım hayırlısı ile sağlıkla azâ noksansız gelsinler inşallah
kaderbylozturk gamzosgamzos RehoGelin kagıdın altında yazar foto verdıyse eğer cekıp buraya at bakalım
RehoGelin kaderbylozturk işin en acı tarafı da o kırsaldayız ne ekran gösteriyor ne fotoğraf ne kalp atışı iyi mi iyi sadece okadar biliyoruz. Doktor bilgili ve tecrübeli biri yoksa Oluru yokta..