kadr3 Çok uyuyorum normal mi ? 16+4 haftalikim , uyanık olduğum da da sürekli uykum var , sanki hiç uymamış gibii ,,,,, bazi kisiler bana çok uyuma sarılık olursun bebeğinde sende dedi bu doğru mu ?
Asel-ahsen kadr3 yalan. Hurafe. Böyle hissetmen de çok normal.. hamilelikten 🥰 dinlene bildiğin kadar dinlen. Bebek olunca dinlenmeye fırsat bulamıyo insan 🧡
Kevko Asıl uyumazsaniz kötü ben uykumdan dolayı erken işten ayrılıyorum uyumak için millettin kafaya bak ya😅😅😅
Kevko İlk aylarda öyleydim sonra geçti 2. Trimester da şimdi 7. Aydayim gene uykum geliyor uyuyamıyorum istem dolayı bol bol uyu şu iç egzersiz yap tamamdır vitaminlerin al protein bir de o
ayseninbeybisi07 kadr3 sarılık karaciğer gelişimi ile alakalı hurafe böyle şeyler çok takma kafana herkes birşey uyduruyor