femme momlife10 ben adet gunu test yaptıgımda sanırım 3 haftalıktı cunku tam bır hafta sonra gıttım doktora 4+2 dedı
Gamzenrr momlife10 bende son adet tarihime göre 3,5 haftalıkken öğrendim hatta 2 gün sonra gidip keseyi gördüm şuan 8+3 olduk
Siyahdnz gucluanne80 benım de minicik daha ya dun keseyı gprudm minicik 2 hafta sonra gel kalp atışı ıcın dedı sen ne zaman duydun kalp atışı yısını ne kdr sure sonra
Gamzenrr momlife10 ben hiç ihtimal vermiyordum göğüslerim taş gibiydi dokunamıyırdum adetim 7 gün geçmişti bide ara sıra karın ağrım oluyordu öyle bi test aldım yaptım pozitif çıktı sonra kan testi verdim
femme momlife10 yoo hıc bı belırtım yoktu adet olacakmışım gıbıydım sadece aynı seyler yanı, sımdıde 5+1 olduk zaten yıne hıc bı belırtım yok .D
Siyahdnz Likayolcusu bende keseyı dun gordu ama bebıs ve kalp atııs ıcın ıkı hafta sonra gel dedi sabırsızım sen gordnmu
aasenaktas Bende 3 haftalıkken adet günüm gecikince hemen fark ettim, sonrasında 9 gün bekledim test yapana kadar ve o süreçte de hiç ummadık yerlerde uyumaya başlayınca hamileyim dedim 😂
Likayolcusu Siyahdnz ben 4+2 günlükken gittim kese görünmedi bu cuma gidicem 6+6 da inşallah bi sorun yoktur 🥰🥰